Wednesday, January 5, 2011

Aku Yang Poyo

Hari ni aku masuk kelas co-curriculum, CCDS@ Presentation Skill & Critical Thinking.


Mase aku present tentang diri aku, aku banyak kritik pempuan, salah satunya pasal nape pempuan lebih suka 'baking' berbanding cooking.


Sorang pempuan tanya aku, aku ade menyembunyikan sesuatu ke?
Tah la, hidup aku sendiri yang wat aku tak cye ngan omong2 public at large.


method presentation aku bukan untuk wat orang ketawa.


Aku suka pendekatan akedemik. Aku terpengaruh dengan sorang member yang kalu present, suka nk wat orang berpikir dengan soalan2nye.


Sekarang aku terpikir gak, patut aku terlalu kritikal?
Sekarang aku mempersoalkan pe yang da aku wat.
Walaupun orang mungkin lupa, aku rase aku akan ingat setiap kesalahan yang aku wat.
"Failure is all parts of success" -T Dwag

2 comments: